Prima mišljenja ili pritužbe gostiju, te ih prosljeđuje nadležnim službama. Izrađuje razne evidencije, poslovne i statističke izvještaje o broju gostiju i noćenjima.
Recepcionar mora poznavati poslovanje hotelske recepcije i organizaciju rada u objektima za noćenje. Mora se znati dobro i precizno izražavati na materinjem jeziku i na barem dva strana jezika.
Važna je samostalnost u radu, ali i dobra organizacija posla. Poželjne su osobine opća snalažljivost, komunikativnost i spremnost na suradnju. Ljubaznost i strpljenje nužni su za dobro obavljanje posla recepcionara.
Timski rad u dinamičnom i stabilnom poslovnom okruženju
Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanje u rastućoj hotelskoj grupaciji
Mogućnost daljnjeg razvoja vještina i znanja
Mogućnost stalnog zaposlenja
Za sezonske radnike nudimo smještaj i dva topla obroka na dan
Ako želite započeti svoju karijeru u hotelima Olympia prvi korak je da nam pošaljete životopis na kadrovska@olympiavodice.hr, a nakon toga slijedi naš brzi odgovor.
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija".
Zbog ulaska RH u eurozonu od 1.1.2023. sve cijene izražene u HRK preračunate su prema fiksnom tečaju konverzije (7,53450).
Za sva plaćanja do 31.12.2022. koristi se srednji tečaj HNB-a.