Opis posla:
- Primanje gostiju, u skladu s hotelskim poslovanjem evidentira njihov dolazak i boravak u hotelu, te upućuje u sobe.
- Dogovaranje hotelsko-ugostiteljskih usluga, rezerviranje i popunjavanje smještaj u hotelu prema kapacitetima i potražnji gostiju, te ispostavljanje i knjiženje hotelskih računa.
- Obračunavanje i naplaćivanje hotelskih usluga gotovinom i karticama. Kontaktiranje s gostima hotela, te ustupanje ključeva njihovih soba.
- Pružanje informacija gostima o uvjetima boravka i uslugama u hotelu, o lokalnim turističkim znamenitostima, prometnim vezama, priredbama itd.
Prima mišljenja ili pritužbe gostiju, te ih prosljeđuje nadležnim službama. Izrađuje razne evidencije, poslovne i statističke izvještaje o broju gostiju i noćenjima.
Recepcionar mora poznavati poslovanje hotelske recepcije i organizaciju rada u objektima za noćenje. Mora se znati dobro i precizno izražavati na materinjem jeziku i na barem dva strana jezika.
Važna je samostalnost u radu, ali i dobra organizacija posla. Poželjne su osobine opća snalažljivost, komunikativnost i spremnost na suradnju. Ljubaznost i strpljenje nužni su za dobro obavljanje posla recepcionara.
ŠTO VAM NUDIMO?
-
Timski rad u dinamičnom i stabilnom poslovnom okruženju
-
Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanje u rastućoj hotelskoj grupaciji
-
Mogućnost daljnjeg razvoja vještina i znanja
-
Mogućnost stalnog zaposlenja
-
Za sezonske radnike nudimo smještaj i dva topla obroka na dan